NEWSPC & KONSOLE

Minecraft ze śledzeniem promieni wygląda zaskakująco

Trwa moda na dopasowywanie nowych technologii do dobrze nam znanych gier – mieliśmy już wgląd w to, jak wyglądać może stareńki Quake II z raytracingiem, tym razem poddawana retuszowi jest znacznie młodsza produkcja. Minecraft.

Wszyscy wiemy, jak wygląda gra od Mojang bez żadnych paczek tekstur i innych modów. Ot, wielkie piksele. Ma to swój niewątpliwy urok, jasne, ale Minecraft nikomu w głowie grafiką nie zawróci. Co jednak się stanie, kiedy moder znany jako notglacier wstawi do dobrze nam znanej produkcji specjalne shadery będące „tak nie do końca raytracingiem”? Efekty są zaskakująco dobre.

Wygląda to naprawdę świetnie, szczególnie kiedy w grę wchodzą odbłyski na szkle lub wodzie. Szkoda tylko, że póki co gotowa paczka jest dostępna tylko dla wspierających autora na Patreonie, a gra w taką wersję Minecrafta jest mocno utrudniona. Nawet na mocarnym sprzęcie z Intelem i9-9990K i GTX 1080 Ti notglacier osiąga zaledwie 25-40 fps-ów.

Tagi

Dodaj komentarz

Close
Close