NEWSPC & KONSOLE

Rzut oka na to, jak trudno będzie przeżyć w Conan Unconquered

Nowa gra z Conanem w roli głównej widnieje coraz jaśniej na horyzoncie, a my właśnie dostaliśmy okazję do bliższego przyjrzenia się temu, jak wyglądać będzie rozgrywka w tej produkcji. Twórcy chwalą się, że to RTS hybrydowy, który nazywają „survival RTS”. Coś w tym jest.

Gra będzie posiadała generator map, co oznacza, że żadna rozgrywka nie będzie identyczna – będziemy mieli do wyboru sporo różnych ścieżek w drzewkach technologicznych, które będą miały wielkie znaczenie w zakresie możliwości defensywnych twierdzy Conana. Jak w każdej innej strategii czasu rzeczywistego, czeka nas również rozbudowa bazy oraz wydobywanie surowców, których ochrona będzie bardzo ważnym elementem układanki.

Na powyższym materiale – jeśli tylko przeżyjecie około minuty nieco żenujących momentów „streamingowych” – dostrzeżecie jak rozgrywka w Conan Unconquered wygląda w akcji. Nie wygląda to źle, motyw odpierana kolejnych, coraz groźniejszych fal i konieczność brania pod uwagę różne stwory jawi się obiecująco. Gorzej w mojej opinii wygląda AI jednostek i ich dziwna responsywność oraz po prostu chaos wytwarzający się w większych bitwach.

Nie od dziś wiadomo, że RTS żyje i ginie od swojego AI oraz wyszukiwania ścieżek. O tym jak radzi z tym sobie produkcja Petroglyph Games dowiemy się już niedługo, bo 30 maja. Tylko na PC.

Źródło
PC Gamer
Tagi

Dodaj komentarz

Close
Close