Facebook ma zasadę zabraniającą posiadania wielu kont osobistych. Jej złamanie może prowadzić do różnych konsekwencji, w tym do zablokowania konta.
Aby rozwiązać ten problem, Facebook testuje nową funkcję, która pozwala użytkownikom tworzyć do pięciu profili połączonych z jednym głównym profilem.
Utwórz nowy adres e-mail
Facebook to platforma mediów społecznościowych, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie. Większość użytkowników tworzy dwa konta, jedno do użytku osobistego, a drugie do celów biznesowych.
Jednakże posiadanie drugiego konta nie jest zalecane przez Facebooka, ponieważ narusza standardy społecznościowe. Utworzenie drugiego konta na Facebooku jest proste, ale wymaga podania nowego adresu e-mail i hasła.
Aby dodać nowy adres e-mail, otwórz aplikację Facebooka na urządzeniu z systemem Android lub iOS. Stuknij ikonę trzyliniowego menu w górnym pasku nawigacyjnym.
W ten sposób otworzysz nowe menu ze wszystkimi numerami telefonów i adresami e-mail powiązanymi z Twoim kontem.
Po dodaniu nowego adresu e-mail musisz go potwierdzić. W tym celu wpisz swoje hasło na Facebooku, a następnie kliknij „Dodaj e-mail.”
Twój nowy adres e-mail będzie teraz twoim głównym kontaktem na Facebooku. Będzie to również adres, którego używasz do logowania się na swoje konto.
Utwórz nowy numer telefonu
Facebook jest niezwykle popularną platformą społecznościową, która każdego miesiąca ma 2,5 miliarda aktywnych użytkowników. Platforma ta oferuje wiele funkcji i może być wykorzystywana do różnych celów.
Przy zakładaniu konta na Facebooku możesz zostać poproszony o podanie swojego numeru telefonu. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa Twoich danych osobowych.
W dodatku numer ten może być użyty do resetowania zapomnianych haseł, polecania osób, które możesz znać, aby mogły się z Tobą połączyć na Facebooku, oraz zapewnienia bezpieczeństwa Twojego konta na Facebooku dzięki dwuskładnikowemu uwierzytelnianiu i alertom tekstowym o potencjalnie nieautoryzowanych logowaniach.
Nie każdy jednak czuje się komfortowo, podając swój numer telefonu w serwisie społecznościowym. Na szczęście istnieją sposoby, aby utworzyć drugie konto na Facebooku bez numeru telefonu, unikając ryzyka związanego z bezpieczeństwem.
Utwórz nową stronę na Facebooku
Strona na Facebooku to świetny sposób na promowanie swojej firmy w sieci. Łatwo ją założyć i może generować leady i klientów, jeśli zastosujesz się do kilku podstawowych wskazówek dotyczących optymalizacji.
To także świetny sposób na zbudowanie relacji z odbiorcami i zachęcenie ich do odwiedzenia Twojej strony internetowej lub bezpośredniego kontaktu z Tobą. Musisz jednak pamiętać, aby dzielić się ze swoimi zwolennikami tylko istotnymi informacjami.
Gdy już masz swoją nową stronę, czas zacząć ją promować. Możesz to zrobić, publikując posty na innych kanałach społecznościowych i aktualizując przycisk akcji na stronie, aby kierować do niej ludzi.
Tworzenie nowej strony jest łatwe i możesz ją nawet dostosować, używając szablonów pasujących do wyglądu Twojej firmy. Pamiętaj tylko, żeby przed uruchomieniem strony zapoznać się z jej ustawieniami na Facebooku.
Utwórz nowy profil na Facebooku
Jeśli masz więcej niż jedno konto na Facebooku, możesz utworzyć drugi profil na Facebooku, który będzie połączony z Twoim głównym kontem. Dzięki temu będziesz mógł dodać inny zestaw znajomych i dostosować swój profil.
Możesz także użyć tej funkcji do ukrycia swojego profilu przed wyszukiwarkami, co jest dobrym pomysłem, jeśli chcesz uniknąć sytuacji, w której ludzie znajdą Twój profil w Google lub innych wyszukiwarkach. Ponadto możesz kontrolować, kto może znaleźć Twój profil, co może z nim zrobić i jakie reklamy będą Ci wyświetlane.
Po utworzeniu nowego profilu będziesz mógł przesłać swoje zdjęcie profilowe lub zdjęcie okładki. Możesz wybrać zdjęcie z telefonu lub aparatu, wybrane okładki z Facebooka lub zdjęcie z komputera.
Zdjęcie okładki zajmuje więcej miejsca na stronie Facebooka, więc warto wybrać takie, które przykuje uwagę odwiedzających i przekaże osobowość Twojej marki. Ważne jest też, aby zdjęcie profilowe było wystarczająco duże, by można je było wyświetlać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.