Battletech – recenzja gawędziarska + gameplay – Nerdomancer
PC & KONSOLERECENZJAWIDEO

Battletech – recenzja gawędziarska + gameplay

24 czerwca swoją premierę świętował Battletech – gra, na którą wielu czekało z niepokojem. Wiadomo – wielkie roboty, lasery i rakiety – chyba każdy chciałby, żeby ten zestaw był smaczny i sprawiał przyjemność. Czy ekipie z Herebrained Schemes udało się stworzyć solidną produkcję i umilić nam ten jakże długi i przyjemny, majowy weekend? Sprawdźcie sami! Zapraszam do obejrzenia tej absurdalnie długiej i straszliwie przegadanej, gawędziarskiej recenzji.

Pierwsza część to głównie moja gadanina, skupiająca się na dwóch aspektach tej gry, czyli warstwie menadżersko – zarządczej oraz taktycznej. W tej części wyjaśniam pokrótce na czym polega gra, z jakich składa się elementów, na co mamy wpływ i jakie mniej więcej podejmujemy decyzje. Oczywiście wskakujemy także na pole bitwy, żeby pokazać to, co tygryski i mechwarriorzy lubią najbardziej – mechy w akcji.

A druga część – o ile w ogóle można to tak nazwać – to po prostu gameplay z doprowadzeniem misji do końca.

Miłego oglądania!

Spieszę donieść, że ostatni patch do Battletech to samo dobro! Gra nabrała dynamiki, której jej nieco brakowało. Jest też o wiele płynniej i stabilniej.
Tagi

Dodaj komentarz

Close
Close