NEWSPC & KONSOLE

Wiemy na jakim silniku będzie działać S.T.A.L.K.E.R. 2

Burzliwe dzieje tworzenia, wyrzucania za okno, a następnie ponownego procesu twórczego S.T.A.L.K.E.R. 2 – ciąg dalszy. Tym razem mowa o czymś, co wielu podejrzewało od momentu ujawnienia, że wskrzeszone GSC Game World ponownie wzięło sequel kultowego survival shootera na deskę kreślarską.

Gra będzie działała na Unreal Engine 4 – nie jest to wielce zaskakujące, podejrzenia na ten temat krążyły w sieci od dawna, ale tym razem mamy to przedstawione oficjalnie na koncie gry w serwisie Twitter.

Jak można wyczytać z informacji, twórcy nie planowali ujawnienia korzystania z silnika Unreal Engine akurat w tym momencie, ale najwyraźniej jakiś przeciek ze strony Epic Games sprawił, że nie było co ukrywać.

Tym samym po raz pierwszy w życiu serii, nowa gra będzie napędzana licencjonowanym silnikiem graficznym. Wiadomo, że pierwszy S.T.A.L.K.E.R. 2 miał – wzorem jedynki i dodatków – być zbudowany na bazie autorskiego silnika, ale od tamtej pory projekt został zrestartowany od zera. Co bardziej potencjalnie niepokojące, to sugestia że o platformach/sklepach na które ma trafić gra twórcy porozmawiają w późniejszym czasie. Oby nie był to kolejny “czasowy exclusive” dla Epic Games Store.

Premiera S.T.A.L.K.E.R. 2 nadal nie została ujawniona. Kiedy grę zaprezentowano ponownie kilka lat temu, prognozowano premierę w 2021 roku – od tamtej pory wzmianka o jakiejkolwiek dacie lub okienku czasowym została usunięta ze wszystkich materiałów.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close