NEWS

Reboot System Shocka na wstrzymaniu

Jeśli byliście zmartwieni ostatnim brakiem doniesień dotyczących postępów prac nad System Shockiem, to poniższa informacja nie Was nie porazi: autorzy wstrzymują prace aż do momentu, gdy dojdą do ładu i składu względem tego, co właściwie chcą osiągnąć.

Co ciekawe, tym razem problemem okazał się nie brak funduszy, ale ich nadmiar. Jak przyznaje szef Nightdive Studios, Stephen Kick: „Im więcej pieniędzy mieliśmy do dyspozycji, tym więcej chcieliśmy zrealizować – aż w efekcie odeszliśmy od istoty tego, czym był System Shock. Biorę to na siebie, gdyż pozwoliłem sprawom wymknąć się spod kontroli. Choć wszyscy chcieliśmy stworzyć jak najlepszą produkcję, to jednak zmyliliśmy drogę, za co przepraszam wszystkich fanów, a przede wszystkim tych, którzy zdecydowali się nam powierzyć swoje pieniądze”.

Jak widać, klęska dobrobytu też może być przytłaczająca – w efekcie nadspodziewanie udanej kampanii Kickstarterowej z 2016 roku z 900 tys. dolarów potrzebnych na remaster zebrano 1,35 mln. W efekcie zdecydowano się zamiast niego zrobić reboot i przesiąść z silnika Unity na Unreal 4. Wśród nazwisk wymienianych przy produkcji byli m.in. Jason Fader znany z Fallout: New Vegas czy Chris Avellone, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać.

Jeśli jest jakaś iskierka nadziei to taka, że twórcy obiecują ukończyć produkcję – ale kiedy i w jakiej postaci, to tylko Shodan wie.

Tagi

One Comment

Dodaj komentarz

Close
Close